Viditeľná minimálna cena môže pôsobiť ako psychologická bariéra brániaca rozbehnutiu ponukovej aktivity. Len veľmi málo ľudí by niekedy ponúklo menej ako je minimálna cena, ale tu sa to všetko začína. Mnoho aukcií sa začína s nízkymi ponukami a ponuky sa postupne zvyšujú až do uzavretia aukcie. Automobily, ktoré nedosiahnu minimálnu cenu, sú často predané pod minimálnu cenu, ak predávajúci prijal vážnu ponuku na automobil. K tomu by nemohlo dôjsť, keby sa záujemcovia obávali kvôli viditeľnej minimálnej cene, ktorá sa zdá byť príliš vysoká. Ak automobil nedosiahne minimálnu cenu a preto sa priamo v aukcii nepredá, stále je možné ho zakúpiť. Po skončení aukcie budeme kontaktovať predajcu a opýtame sa ho, či chce predať automobil najvyššej ponuke (ktorá je nižšia ako minimálna cena). Preto je nevyhnutné udržiavať najvyššiu ponuku aj v prípade, že je vaša ponuka nižšia ako minimálna cena!
|
|