Ak sa automobil v aukcii nepredá, je to často výsledok nereálnej minimálnej ceny. Za týchto okolností odporúčame, aby ste automobil znovu zaregistrovali s nižšou minimálnou cenou. Neodporúčame vám, aby ste ho zaregistrovali s nezmenenou minimálnou cenou. Naše skúsenosti ukazujú, že: Nižšia minimálna cena znamená vyšší záujem u predajcov – je to preto, že záujemcovia majú mylnú predstavu, že ich šance na nákup vozidla sú vyššie. V skutočnosti ich šance na nákup za nižšiu cenu klesajú. Aktivita ponúkania sa zvyšuje v dôsledku rovnako zmýšľajúcich predajcov, ktorí chcú tiež kúpiť auto za nižšiu cenu, a výsledkom je opačný efekt, predajná cena sa zvyšuje. Najlepšiu cenu dostanete za automobil, ktorý je v aukcii zaregistrovaný prvýkrát – to preto, že mnoho predajcov nevyhradí svoj čas opakovanému pridávaniu ponúk na to isté vozidlo. Ak majú pocit, že minimálna cena bola pri prvom vložení prehnaná, majú sklon ignorovať niektoré automobily pri ďalších aukciách. Preto je dôležité, aby ste pri opätovnej registrácii automobilu znížili minimálnu cenu. Predajcovia nemôžu vidieť hodnotu vašej novej minimálnej ceny, ale vidia, že bola znížená, čo zvyšuje ich ochotu pridať ponuku. Ak nemáte jasné fotografie automobilu spolu s podrobnými zábermi všetkých chýb, odporúčame vám, aby ste ich pridali do popisu, aby boli predajcovia pri pridávaní ponuky informovaní o celkovom stave vozidla.
|
|