Presnosť popisu vášho automobilu má priamy vplyv na dôveru prípadných kupujúcich. Čím presnejší je popis, tým vyššia dôvera prevláda u prípadných kupujúcich. To vedie k vyšším ponukám pridaným k vášmu vozidlu. Zo skúseností vieme, že fotografie automobilu a hlavne jasné fotografie poškodení a chýb pomôžu pozitívne ovplyvniť cenu, keďže prípadní kupujúci majú nižšiu úroveň neistoty (sú si plne vedomí rozsahu poškodenia). Preto vám odporúčame, aby ste zachytili fotografie tak interiéru, ako aj exteriéru automobilu. Naše skúsenosti ukazujú na nasledujúce: Nižšia minimálna cena znamená vyšší záujem u predajcov – je to preto, že záujemcovia majú mylnú predstavu, že ich šance na nákup vozidla sú vyššie. V skutočnosti ich šance na nákup za nižšiu cenu klesajú. Aktivita ponúkania sa zvyšuje v dôsledku rovnako zmýšľajúcich predajcov, ktorí chcú tiež kúpiť auto za nižšiu cenu, a výsledkom je opačný efekt, predajná cena sa zvyšuje. Naše skúsenosti ukazujú, že dostanete najlepšiu cenu za automobil, ktorý je v aukcii zaregistrovaný prvýkrát – to preto, že mnoho predajcov nevenuje svoj čas opakovanému pridávaniu ponúk na to isté vozidlo. Ak majú pocit, že minimálna cena bola prvýkrát v aukcii prehnaná, ignorujú automobil pri ďalších aukciách. To znamená, že v prvom rade musíte vyriešiť otázku, akú cenu ste ochotní akceptovať. Zapamätajte si – Autorola.sk je aukcia, takže môžete ľahko získať cenu, ktorá je výrazne vyššia ako vaša minimálna cena. Často sa naši používatelia vopred informujú, koľko im môže ponúknuť miestny predajca. Táto cena je často používaná ako prostriedok na nastavenie minimálnej ceny. Autorola.sk potom nájde iného kupujúceho, ktorý pridá vyššiu ponuku.
|
|