Môžete nastaviť akúkoľvek minimálnu cenu, ale dávajte pozor, aby ste nepožadovali nereálnu cenu, lebo riskujete menej ponúk alebo žiadny predaj. Minimálna cena musí byť vaša „najnižšia cena“ a nie konečná cena, ktorú predpokladáte. Naše skúsenosti ukazujú na nasledujúce: Nižšia minimálna cena znamená vyšší záujem u predajcov – je to preto, že záujemcovia majú mylnú predstavu, že ich šance na nákup vozidla sú vyššie. V skutočnosti ich šance na nákup za nižšiu cenu klesajú. Aktivita ponúkania sa zvyšuje v dôsledku rovnako zmýšľajúcich predajcov, ktorí chcú tiež kúpiť auto za nižšiu cenu, a výsledkom je opačný efekt, predajná cena sa zvyšuje. Najlepšiu cenu dostanete za automobil, ktorý je v aukcii zaregistrovaný prvýkrát – to preto, že mnoho predajcov nevenuje svoj čas opakovanému pridávaniu ponúk na to isté vozidlo. Ak majú pocit, že minimálna cena bola v prvom kole nerealistická, ignorujú automobil pri ďalších aukciách. V prvom rade by ste si mali rozmyslieť, s akou cenou ste ochotní sa uspokojiť. Zapamätajte si! Autorola.sk je aukcia, takže môžete ľahko získať cenu, ktorá je výrazne vyššia ako vaša minimálna cena. Naši používatelia majú tendenciu vopred sa informovať, akú cenu im môže za ich automobil ponúknuť miestny predajca. Túto ponúknutú cenu často používajú pri určovaní minimálnej ceny. Tento postup umožňuje Autorola.sk nájsť niekoho, kto pridá vyššiu ponuku.
|
|