Naše skúsenosti ukazujú, že: Nižšia minimálna cena znamená vyšší záujem u predajcov – je to preto, že záujemcovia majú mylnú predstavu, že ich šance na nákup vozidla sú vyššie. V skutočnosti ich šance na nákup za nižšiu cenu klesajú. Aktivita ponúkania sa zvyšuje v dôsledku rovnako zmýšľajúcich predajcov, ktorí chcú tiež kúpiť auto za nižšiu cenu, a výsledkom je opačný efekt, predajná cena sa zvyšuje. Zákon o priemere hovorí, že najlepšiu cenu dostanete za automobil, ktorý je v aukcii zaregistrovaný prvýkrát – to preto, že mnoho predajcov nevenuje svoj čas opakovanému pridávaniu ponúk na to isté vozidlo. Ak majú pocit, že minimálna cena nebola pri prvom vložení realistická, majú sklon ignorovať automobil pri ďalších aukciách. V prvom rade je vhodné, aby ste si rozmysleli, s akou cenou ste ochotní sa uspokojiť. Minimálnu cenu nastavte ako najnižšiu cenu, za ktorú ste ochotní predať a nie ako cenu, ktorú dúfate, že získate. Zapamätajte si! Autorola.sk je aukcia, takže môžete ľahko získať cenu, ktorá je výrazne vyššia ako vaša minimálna cena. Naši používatelia majú tendenciu vykonať najskôr prieskum a informujú sa o hodnote svojho automobilu u miestneho predajcu. Tá potom slúži ako základ, na ktorom je založená minimálna cena. Potom Autorola.sk jednoducho nájde niekoho, kto bude ochotný zaplatiť viac. Autorola.sk tiež môže poskytnúť pomoc pri rozhodovaní sa o minimálnej cene za váš automobil. Zavolajte nám na +43 (0)1/2700211 a dozviete sa viac
|
|