Áno, môžete si nastaviť vlastnú minimálnu cenu podľa svojho uváženia, ale pamätajte na to, že predávate veľkoobchodne a preto musíte nastaviť minimálnu cenu v súlade s veľkoobchodným a nie maloobchodným trhom. Naše skúsenosti ukazujú na nasledujúce: Nižšia minimálna cena znamená vyšší záujem u predajcov – je to preto, že záujemcovia majú mylnú predstavu, že ich šance na nákup vozidla sú vyššie. V skutočnosti ich šance na nákup za nižšiu cenu klesajú. Aktivita ponúkania sa zvyšuje v dôsledku rovnako zmýšľajúcich predajcov, ktorí chcú tiež kúpiť auto za nižšiu cenu, a výsledkom je opačný efekt, predajná cena sa zvyšuje.Platí pravidlo, že najlepšiu veľkoobchodnú cenu dostanete za automobil, ktorý je v aukcii zaregistrovaný prvýkrát – to preto, že mnoho predajcov nevenuje svoj čas opakovanému pridávaniu ponúk na to isté vozidlo. Ak majú pocit, že minimálna cena nebola pri prvom vložení realistická, tak majú tendenciu ignorovať automobil pri ďalších aukciách.Od chvíle, keď ho zaregistrujete, je vhodné vypočítať presnú veľkoobchodnú cenu, za ktorú ste ochotní predávať. Zapamätajte si! Autorola.sk je aukcia, takže môžete ľahko získať veľkoobchodnú cenu, ktorá je výrazne vyššia ako vaša minimálna cena.
|
|