Odporúčame vám, aby ste svoj firemný automobil zaregistrovali znova s nižšou minimálnou cenou. Neodporúčame vám zaregistrovať ho znova s rovnakou minimálnou cenou. Naše skúsenosti ukazujú, že: Nižšia minimálna cena znamená vyšší záujem u predajcov – je to preto, že záujemcovia majú mylnú predstavu, že ich šance na nákup vozidla sú vyššie. V skutočnosti ich šance na nákup za nižšiu cenu klesajú. Aktivita ponúkania sa zvyšuje v dôsledku rovnako zmýšľajúcich predajcov, ktorí chcú tiež kúpiť auto za nižšiu cenu, a výsledkom je opačný efekt, predajná cena sa zvyšuje.Platí pravidlo, že najlepšia cena je dosiahnutá za automobil, ktorý je v aukcii zaregistrovaný prvý krát – to preto, že mnoho predajcov nevenuje svoj čas opakovanému pridávaniu ponúk na to isté vozidlo. Ak predajcovia majú pocit, že minimálna cena nebola pri prvom vložení realistická, majú tendenciu ignorovať automobil pri ďalších aukciách. Preto je mimoriadne dôležité, aby ste pri opätovnej registrácii automobilu znížili minimálnu cenu. Predajcovia sú informovaní, že sa minimálna cena znížila, čo môže viesť k pridaniu ďalšej ponuky. Ak ešte nemáte fotografie vášho firemného automobilu, odporúčame vám, aby ste ich pridali k popisu vášho automobilu. Ak ste v popise uviedli chybu ako je poškriabanie alebo preliačina, odporúčame vám, aby ste odfotografovali aj tieto chyby. Fotografie chýb automobilu pomôžu záujemcom pri pridávaní ponúk a získajú úplnú predstavu o celkovom stave automobilu. Podrobný popis vrátane fotografií chýb bude mať za následok vyššiu nákupnú ceny v porovnaní s nejasným popisom.
|
|