Naše skúsenosti ukazujú na nasledujúce: Nižšia minimálna cena znamená vyšší záujem u predajcov – je to preto, že záujemcovia majú mylnú predstavu, že ich šance na nákup vozidla sú vyššie. V skutočnosti ich šance na nákup za nižšiu cenu klesajú. Aktivita ponúkania sa zvyšuje v dôsledku rovnako zmýšľajúcich predajcov, ktorí chcú tiež kúpiť auto za nižšiu cenu, a výsledkom je opačný efekt, predajná cena sa zvyšuje.Platí pravidlo, že dostanete najlepšiu cenu za automobil, ktorý je v aukcii zaregistrovaný prvýkrát – to preto, že mnoho predajcov nevenuje svoj čas opakovanému pridávaniu ponúk na to isté vozidlo. Ak majú pocit, že minimálna cena bola prvýkrát nerealistická, majú tendenciu ignorovať automobil pri ďalších aukciách. Musíte preto presne vypočítať, akú cenu ste ochotní akceptovať. Minimálnu cenu stanovíte ako najnižšiu cenu, ktorú ste ochotní akceptovať, a nie cenu, o ktorej dúfate, že ju získate. Zapamätajte si! Autorola.sk je aukcia, takže môžete ľahko získať cenu, ktorá je výrazne vyššia ako vaša minimálna cena. Ak chcete venovať viac času vášmu podnikaniu, tak nechajte Autorola.sk, aby prevzala všetku zodpovednosť za predaj vašich firemných automobilov. Jednoducho vyberte službu Kompletný servis a potom vás navštívi zástupca spoločnosti Autorola.sk a zdokumentuje stav vášho vozidla. Prečítajte si viac o službe Kompletný servis.
|
|